Главная Новости Ботанічний сад імені Гришка провів ребрендинг

Ботанічний сад імені Гришка провів ребрендинг

0

З нагоди 85-річчя сад почали перетворювати у сучасний екопростір. Айдентику для ботсаду розробила креативна агенція vandog agency.

«Оскільки ботсад – найекологічніше місце в Києві, а в Україні екотренд поки лише набирає оберти, ми зрозуміли, що це той напрямок, в якому майбутньому бренду ботсаду й потрібно рухатися. Тому ми сформулювали big idea так: «Новий ботсад − це твій екопростір»», − розповідає артдиректорка агенції Аріна Луковина.

Комментарии закрыты

Рекомендуем

20% українців не пішли голосувати через стан здоров’я

З-поміж учасників електорально-поведінкового дослідження соціологічної групи “Рейтинг” 20%…