«Вечірній Київ» зібрав свої спостереження за проблемами у столичному метрополітені: черги, натовп, ремонт ескалаторів, квитки, жетони й інше, що ускладнює життя містянам.
Вечірні натовпи на вхід у метро стали звичним явищем у Києві. Найбільша концентрація на вхід на центральних станціях спостерігається з 18:10 до 18:40. Саме в цей час містяни, покинувши офіси о 18:00, встигають добігти до найближчої станції. Ті, хто має можливість вискочити з роботи трохи раніше, ще користуються вільними підходами до турнікетів.
На фото: станція метро «Лук’янівська» вранці
Вранішні «потрапляння у метро» трохи легші за вечірні: кияни їдуть у справах у різний час.
Багатомісячний ремонт ескалаторів на станції «Арсенальна» ускладнює трафік і вдень, і у вечері, коли доступ до метро просто перекривають для людей «через переповнений вестибюль» станції. Подібні проблеми через ремонт ескалаторів назрівають на «Золотих воротах» де на 1,5 роки зачинили частину ескалаторів для почергового їх ремонту.
Черги утворюються не тільки через велику кількість пасажирів у конкретний час, а й через невеликі вестибюлі старих станцій, близьке розташування турнікетів станціях до вхідних дверей, незручну навігацію до самих турнікетів. Вже мільйон разів ЗМІ писали про необхідність позначити турнікети для оплати е-квитками, телефонами, банківськими картками вгорі, а не на підлозі. Але метрополітен і пальцем не поворухнув.
Тим часом, володарів синіх е-квитків у столиці стає все більше, не дивлячись на те, що промислову експлуатацію електронного проїзного на всі види транспорту відклали до квітня 2020, залишивши поки експериментальну. Охочих придбати чи поповнити синю картку вчора ввечері на станції «Майдан Незалежності» зібралася величезна черга, адже зробити це можна лише на 10 станціях. «Київський метрополітен» стандартно відповідає, що всі проблеми, які стосуються продажу, установки автоматів, зчитування на турнікетах з карт по кілька поїздок замість одної, і таке інше – не в їх компетенції, і «відправляє» до ГІОЦ.
Черги також утворюються через те, що метрополітен продає лише по одному жетону: тим, хто ними користується, доводиться кожного разу вистоювати по 8 – 10 хвилин і довше. Радимо: крім звичних місць продажу жетонів, талонів, карток, електронних білетів, можна скористатися дуже простим засобом: у терміналах поповнення Vodafon класно працює додаток Kyiv Smart City, купити через нього безліч паперових квитків з QR-кодом ще простіше, ніж поповнити рахунок телефона. До речі, Kyiv Smart City повідомляє: 10 мільйонів платежів було здійснено за допомогою Kyiv Smart Card для оплати проїзду у громадському транспорті.
Нагадаємо також, можна звернутися у службу підтримки роботи е-квитка, тут також зібрані всі відповіді на популярні питання. Як придбати чи поповнити електронний рахунок на проїзд на будь якому пристрої дізнайтеся тут.