Перша та Друга форматні зони позбулися 3,7 тисячі наземних рекламних засобів. У той же час рекламна площа скоротилася на 70 тисяч кв. м. Про це повідомив начальник Управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.
«Київ поділено на 5 форматних зон, які передбачають певні розміри наземних рекламних конструкцій. Так ось, з них перша та друга вже повністю із впорядкованою рекламою! А це такі вулиці як Протасів Яр, вулиця Липківського, Набережне шосе, Саксаганського, Жилянська, Верхній та Нижній Вали, Глибочицька, Олени Теліги, Довженка, Чоколівський проспект, проспект Валерія Лобановського, бульвар Дружби Народів та багато інших. Це означає, що на всіх цих ділянках вже не побачимо наземних рекламних конструкцій різних форм і видів, поставлених один на одному та із невкопаними блоками. Уся «наземка» в цих двох зонах встановлена згідно правил, а це, своєю чергою, мінус 3,7 тисячі наземних рекламних конструкцій. А їхня рекламна площа скоротилася на 70 тисяч кв. м», – зазначив Олександр Смирнов.
Відтак, щодо Першої форматної зони (Сагайдачного, Басейна, Шота Руставелі, Льва Толстого тощо), то тут розміщувалося 2350 одиниць наземної реклами (470 з яких були великоформатні) загальною площею 20032 кв. м. Але, згідно правил, у цій зоні повинні бути винятково сіті-лайти площею до 2,16 кв. м. Тому тут відбулось скорочення наземних рекламних засобів майже в 4 рази. На сьогодні в Першій форматній зоні налічується 1176 сіті-лайтів, загальною площею 5080 кв. м.
Щодо Другої форматної зони (Чоколівський проспект, проспект Валерія Лобановського, бульвар Дружби Народів тощо), то донедавна тут розміщувалося 3434 одиниць рекламних засобів, а їх загальна рекламна площа складала 69103 кв. м. Згідно правил, у цій зоні повинні бути тільки сіті-лайти та скроли площею до 8 кв. м. На сьогодні там налічується 907 рекламних засобів, а їхня загальна площа – 14512 кв. м. Тобто вдвічі скоротилася їхня кількість та майже в чотири рази – рекламна площина.
«Ми продовжуємо приводити рекламу до ладу на всіх вулицях, адже вже незабаром кількість наземних рекламних засобів у всьому місті складатиме 4390 одиниць. До речі, ще в 2015 році їх було майже 12 тисяч», – додав Олександр Смирнов.
Нагадаємо, що в Києві існують 5 форматних зон:
- нульова зона – ніяких наземних рекламних засобів;
- зона 1 – тільки сіті-лайти площею до 2,16 кв. м;
- зона 2 – сіті-лайти та скроли площею до 8 кв. м;
- зона 3 – щити, площею до 32 кв. м;
- зона 4 – рекламні засоби, площа однієї рекламної поверхні яких не перевищує 75 кв. м.