Будучи зручними та ефективними рекламними матеріалами, листівки давно використовуються для просування товарів і послуг. І помилково вважати, що вони дратують людей. Цікавий дизайн листівки дійсно здатен привернути увагу до пропозиції, поінформувати людину про майбутню подію або вирішити інше поставлене бізнесом завдання. Головне – серйозно підійти до розробки дизайну і безпосередньо до друку рекламних листівок, довіривши цю справу фахівцям (як за посиланням https://uspeh-print.in.ua/flyers/).
Але як створити флаєр, що на 100% впорається зі своєю рекламною задачею? Достатньо знайти свою «родзинку» і дотримуватись актуальних тенденцій, перевірених дизайнерами зі світовим ім’ям.
Колір – наше все
Це перше, на що реагує людина, отримуючи листівку в руки. Дуже важливо вибрати правильну кольорову схему, яка не буде дратувати своєю нав’язливістю і разом з тим підкреслить зміст, особливості товару чи послуги. Ось кілька рекомендацій:
- Почніть з класичної тріади. Гармонійні кольорові палітри складаються з трьох відтінків, рівномірно розташованих на колірному колі і утворюючих рівносторонній трикутник. Підберіть схему під свій продукт і відобразіть її в дизайні флаєра. Пам’ятайте, що один колір буде основним, другий – підтримуючим, а третій – акцентним.
- Не відмовляйтеся від чорного і білого. Насичений дизайн можна створити не тільки за допомогою яскравих кольорів. Універсальна схема: чорний + білий + кольоровий приблизно в рівних пропорціях.
- Пограйте з неоном. «Ядовиті» відтінки досі в топі. Спробуйте використати їх у дизайні ваших флаєрів. Комбінуйте неонові кольори між собою, щоб привернути ще більше уваги.
- Не варто недооцінювати і кольорові тренди минулих десятиліть. Пошукайте в інтернеті дизайни листівок, наприклад, з 80-х. Вони допоможуть зловити хвилю і надихнутися.
Привертаємо увагу до тексту
Якщо основна мета листівки – спонукати людину прочитати текст, потрібно зробити на ньому акцент. У цьому питанні є кілька прийомів:
- Чорний текст на яскравому фоні – такі написи виглядають дуже виразно на кольоровій композиції.
- Експерименти з напрямком тексту – дуже привабливо виглядають листівки з «зламаними» написами. Це може бути вертикальний текст, букви, розкидані по площині, або навіть 1-2 відзеркалені. Важливо лише не переборщити і зберегти читабельність тексту.
- Напис поверх зображення з монохромним фільтром – пограйте з інтенсивністю контрастності та яскравості. Оберіть такий фон, на якому напис буде виглядати найбільш чітко і привабливо.
Не забувайте і про графічні прийоми. Оформіть листівки градієнтом, красивими ілюстраціями, комбінаціями іконок. Варіантів безліч. Розробити цікавий дизайн цілком можливо власними силами. Але якщо ви не впевнені в результаті, варто замовити подібні послуги поліграфії у професіоналів, таких як «Успіх Принт». Вам допоможуть підібрати ідеальну концепцію.
Таким чином, сучасні тенденції у дизайні листівок пропонують безліч можливостей для креативу. Використання актуальних кольорових схем, гра з текстом і застосування графічних елементів допоможуть створити рекламний матеріал, що дійсно працює. І, звісно, не забувайте звертатися до професіоналів, які допоможуть втілити ваші ідеї у життя з максимальною якістю.