Головна Новости Із 7 листопада Київ закритий для вантажних автомобілів у ранкові та вечірні години пік

Із 7 листопада Київ закритий для вантажних автомобілів у ранкові та вечірні години пік

0

Відсьогодні буде закрито в’їзд вантажних автомобілів з дозволеною масою понад 4,5 тонни в межі міста Києва у години пік із 07:00 до 10:00 ранку та ввечері із 17:00 до 20:00. Впроваджувати зміни почнуть на в’їзді зі сторони Житомира, а згодом і на інших в’їздах.

Правовою підставою для цього є рішення Київської міською ради від 22.05.2013 № 340/9397 «Про деякі заходи щодо впорядкування руху вантажних автомобілів у м. Києві». 

«Мова йде про те, що в години пік – вечір та ранок, – ми будемо обмежувати в’їзд: тобто фури будуть паркуватися на під’їздах до Києва, щоб це не утворювало проблем для міста. Як тільки міський транспорт доїде на роботу, ми почнемо пускати фури», – розповів начальник Управління патрульної поліції в м. Києві Юрій Зозуля.

«Таке рішення не лише дозволить покращити екологічну ситуацію в Києві, а й забезпечить розвантаження вулично-дорожньої мережі, створить додатковий простір для руху пасажирського транспорту, підвищить рівень пропускної спроможності вулиць та доріг столиці. Окрім того, це допоможе мінімізувати виникнення заторів, особливо з погіршенням погодних умов, а також покращити рівень регулярності  пасажирських перевезень», – зазначив заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури – начальник управління (інспекції) з паркування Дмитро Рахматуллін.

Він також додав, що наразі триває інформування водіїв вантажівок, а також установ та організацій, які мають стосунок до регулювання транспортних питань.

Як повідомив радник Київського міського голови Максим Бахматов, за добу в Київ в’їжджає до 50 тис. вантажних авто, що негативно позначається на трафіку та екології. Окрім того, більша частина транзиту проїжджає саме через київський Південний мостовий перехід, навантаження на який сьогодні у 6 разів перевищує проектне.

«До 20 тис. машин на добу мають проїжджати мостом, згідно проекту, але по факту маємо 100-110 тис. машин на добу. Міст проектувався під машини з вантажопідйомністю до 8 тонн. Зараз мостом їдуть вантажівки, які можуть перевозити від 40 тонн. Тож міст потребує частих ремонтів. Із 2016 до 2019 на капремонт деформаційних швів витрачено 26 млн грн», – розповів Максим Бахматов.

У часи, коли в’їзд для великовантажних авто буде дозволено (з 20:00 до 07:00), рухатись вони зможуть наступними дорогами:

  • просп. Бажана;
  • Південний мостовий перехід через р. Дніпро;
  • Столичне шосе;
  • вул. Академіка Заболотного;
  • Площа Одеська;
  • Велика кільцева дорога;
  • просп. Академіка Палладіна;
  • вул. Міська;
  • Гостомельське шосе;
  • Нова дорога;
  • просп. Мінський;
  • площа Тараса Шевченка;
  • вул. Полярна;
  • вул. Богатирська;
  • площа Тульська;
  • просп. Степана Бандери;
  • просп. Романа Шухевича (Генерала Ватутіна);
  • площа Керченська;
  • вул. Братиславська;
  • просп. Броварський.

Джерело

Коментарі закриті

Рекомендуємо

“Купол” на сторожі: захист позицій від ворожих РЕБ

Захист від радіоелектронної боротьби (РЕБ) – одна з найактуальніших задач сучасної армії. …