На Tourism Women Forum визначили першочергові завдання для подальшого розвитку туристичної сфери столиці з урахуванням кризи, спричиненої пандемією. Про це поінформували в Управлінні туризму та промоцій.
Так, серед основних завдань визначено, зокрема, сприяння розвитку внутрішнього та в’їзного туризму, просування туристичного потенціалу та бренду міста Києва. Для цього передбачений комплекс маркетингових заходів: просування туристичного порталу kyivcitytravel.com.ua та каналів/акаунтів на YouTube, Instagram, Facebook; крос-промоція з містами України і світу; трансляція промоційного відеоконтенту для популяризації туристичного потенціалу столиці в містах України і за кордоном тощо.
Одним із завдань є підтримка екскурсійної діяльності. Планується організувати курси підвищення кваліфікації і атестації екскурсоводів та гідів-перекладачів; координувати діяльність та підтримувати громадські об’єднання екскурсійних працівників; розширювати тематику та ініціювати нові формати проведення екскурсій.
Окрім того, планується удосконалити туристичну інфраструктуру. Зокрема, у планах – створити розширену мережу сучасних туристично-інформаційних центрів з елементами цифровізації.
Приділять увагу у столиці також діловому (MICE) та іншим популярним видам туризму.
Підводячи підсумки, начальник Управління Марина Радова представила присутнім проєкт резолюції туристичного форуму «Tourism Women Forum», який містив наступні основні постулати:
– відзначити роль сучасної жінки у туристичному бізнесі та визначити шляхи підтримки і стимулювання жіночої праці в галузі;
– застосувати в практичній діяльності світовий досвід щодо подолання кризи та підтримки бізнесу з метою подальшого розвитку туристичної сфери в цілому;
– активізувати консолідацію бізнесу з державними і місцевими органами влади та громадськістю;
– розробити конкретні заходи щодо подальшого розвитку туристичної сфери з урахуванням аналітичних даних щодо впливу кризи, спричиненої пандемією COVID-19, для їх подальшого включення до Міської цільової програми розвитку туризму в місті Києві на 2022-2024 роки.
Довідково.
Туристичний форум Tourism Women Forum провело Управління туризму та промоцій КМДА. Захід відбувся із метою обговорення питань подолання соціально-економічних наслідків кризи у туристичній сфері та напрацювання пропозицій для індустрії гостинності щодо впровадження невідкладних антикризових заходів.
Програма заходу була представлена трьома дискусійними платформами:
- «Туристична галузь в умовах глобальної пандемії COVID-19: наслідки та перспективи».
- «Туристичний сезон в умовах глобальної пандемії COVID-19 та популяризація перспективних видів туризму».
- «Креативні індустрії провідної європейської туристичної столиці: до та після пандемії COVID-19».