Мер Києва Віталій Кличко у костюмі Діда Мороза відкрив технологічний проїзд Шулявським шляхопроводом. Він першим проїхався мостом на квадроциклі. А за мером вже поїхав автотранспорт новим шляхопроводом.
«Ми обіцяли відкрити проїзд новим шляхопроводом до кінця 2019 року і сьогодні ви вже бачите тут рух автотранспорту. Я хочу подякувати всім, хто працював і працює над реконструкцією Шулявського шляхопроводу. І подякувати киянам, які терпіли цей час незручності, пов’язані з будівництвом. Сьогодні мешканці столиці отримали Новорічний подарунок!» – заявив Віталій Кличко.
Він зазначив, що напередодні відкриття відбулися випробування конструкції шляхопроводу 30-ти тонними МАЗами. Міст навантаження витримав. Також Віталій Кличко підкреслив, що жоден шляхопровід в Україні, за словами будівельників, ще не зводили в такі стислі терміни. Попередньо на реконструкцію шляхопроводу заявляли термін 17 місяців. А основну фазу робіт зі зведення фактично нового мосту здійснили за 9 місяців. Віталій Кличко нагадав, що 17 березня цього року перекрили проїзд Шулявським шляхопроводом і почався процес демонтажу старої, «втомленої» конструкції.
«Далі на будмайданчику з’явилася сучасна потужна техніка. Суперкран, мегадомкрат. Завозили металоконструкції, збирали прогони, відливали з бетону підпірні стінки і опори. Поступово новий шляхопровід набував обрисів. Тут працювали і продовжують роботи найкращі вітчизняні спеціалісти. Були запрошені експерти з Нідерландів, Німеччини. Тут застосовували найновіші технології будівництва. Від підняття і встановлення прогонів голландським супердомкратом до асфальтування полімерним асфальтобетоном», – зазначив Віталій Кличко.
Він підкреслив, що це – не фінальна фаза реконструкції шляхопроводу. На черзі демонтаж п’ятого цеху заводу Більшовик, будівництво право і – лівоповоротних з’їздів, облаштування велодоріжки. Усі ці роботи планують завершити до літа наступного року.
«Також відзначу, що окрім будівництва шляхопроводу тут здійснили великий обсяг робіт на прилеглій території. Перенесли частину колектора, тепломереж, інженерних комунікацій. Саме це в основному потягло додаткові кошти», – наголосив Віталій Кличко.
Мер наголосив, що всю документацію з будівництва шляхопроводу передадуть в Науково-дослідний Інститут судових експертиз для висновків щодо відповідності вартості здійснених робіт заявленому кошторису.