Головна News Зрив зернової угоди: світові страховики переглядають умови і можливість страхування суден як таку

Зрив зернової угоди: світові страховики переглядають умови і можливість страхування суден як таку

0

КИЇВ. 17 липня. УНН. Страховики розглядають питання про те, чи варто заморожувати покриття для будь-яких суден, які бажають відправитися в Україну, після того, як росія заявила, що призупиняє участь в угоді, підтриманій ООН, яка дозволяє експорт зерна через безпечний чорноморський коридор, пише Reuters, передає УНН.

Деталі

“Через крах угоди про Чорноморський коридор більшість судновласників тепер утримуватимуться від заходу в українські порти”, – заявив операційний директор данської судноплавної групи NORDE Крістіан Вінтер 

Страхування було життєво важливим для забезпечення поставок через коридор, і джерела в галузі повідомили виданню, що призупинення росією роботи коридору оцінюється з точки зору того, чи може покриття в тій, чи іншій формі продовжуватися.

“Деякі страховики намагатимуться отримати вигоду від значного підвищення тарифів. Інші припинять пропонувати покриття. Ключове питання полягає в тому, чи замінує росія територію, що фактично припинить надання страхового покриття в будь-якій формі”, – зазначило одне з джерел Reuters у страховій галузі.

Страховий ринок Lloyd’s of London вже вніс Чорноморський регіон до свого списку високого ризику.

“Річне покриття залишається в силі, але рейси до перелічених районів будуть оцінюватися індивідуально”, – говорить керівник відділу морського та авіаційного страхування в Асоціації Ллойда, яка представляє інтереси всіх андеррайтерів у Ллойді, Ніл Робертс.

Додаткові страхові внески від воєнних ризиків, які стягуються при вході в Чорноморський регіон, потрібно поновлювати кожні сім днів. Вони вже коштують тисячі доларів і, як очікується, зростатимуть, тоді як судновласники можуть виявити небажання дозволяти своїм суднам заходити в зону бойових дій без згоди росії.

“Я не думаю, що зараз є багато запитів, оскільки змусити судновласника працювати на попередніх умовах фрахтування без ініціативи буде складно”, – сказало інше джерело в галузі.

Джерело додало, що ймовірно, будуть потрібні ставки фрахту “гроші за ризик”, не кажучи вже про додаткові витрати на страхування.

Доповнення

мзс рф в роз’ясненні своєї позиції, яке опублікувало сьогодні зазначило, що розрив зернової угоди означає “відкликання гарантій безпеки судноплавства, згортання морського гуманітарного коридору, відновлення режиму тимчасово небезпечного району в північно-західній акваторії Чорного моря і розформування СКЦ у Стамбулі”

Головною вимогою для відновлення діалогу в кремлі назвали виведення з-під санкцій російських добрив і продовольства, а також підключення своїх банків до системи SWIFT.

Водночас президент Туреччини Реджеп Таїп Ердоган заявив, що попри сьогоднішню російську заяву щодо зернового коридору, вважає, що президент росії володимир путін хоче продовження угоди.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зеленський про російський зрив зернової угоди: “Навіть без рф треба робити все, щоб використовувати Чорноморський коридор”

Коментарі закриті

Рекомендуємо

“Купол” на сторожі: захист позицій від ворожих РЕБ

Захист від радіоелектронної боротьби (РЕБ) – одна з найактуальніших задач сучасної армії. …